نکات کارشناسی برای انتخاب کاغذ دیواری ای که کاملا مورد علاقتان باشد

کاغذ دیواری به صورت روز افزون به یک چیز مشترک بین صاحبان خانه ها تبدیل شده است.اگر به تازگی پا به دنیای کاغذ دیواری گذاشته اید ممکن است از خودتان بپرسید:بهترین راه برای نشان دادن فردیت خود از بین این همه انتخاب کدام است؟

وقتی تصمیم به خرید کاغذدیواری گرفتید چند مدل سوال هست که باید از خودتان بپرسید تا بتوانید درست انتخاب کنید.

اول، سبک اتاقی را که تزئین می کنید در نظر بگیرید.

اگرفضا رومانتیک است، گلدار های ظریف با خطوط زیبا در رنگ های تقریبا محو و رنگ های پاستلی را امتحان کنید.

اگر فضایی غیر رسمی باشد، فاكتورهايي مانند مدل های گچی مي توانند ساده و غیر رسمی باشند.استفاده از کاغذدیواری مدل گچی با طراحی گل گلی ، باعث ایجاد احساس راحتی در منزل می شود.

اگر فضایی مدرن باشد، طرح های هندسی جسورانه را با شاخصه های براق در نظر بگیرید.طرح های گلدار با گل های بزرگ نیز بسار مورد استفاده برای این فضاهاست.

اگر سنتی باشد، از کاغذ دیواری گل گلی و راه راه استفاده کنید که کاملا با مبلمان و دکوراسیون سنتی هماهنگ شده است.

نحوه استفاده از کاغذ دیواری را در اتاق تشخیص دهید

همه سبک ها به همان شیوه کار نمی کنند، درست است؟ در اینجا گزینه های مختلفی وجود دارد:

هر چهار دیوار را بپوشانید: یک طراحی کلاسیک و راه راه ساده که به صورت افقی روی همه چهار دیوار نصب شده است، نگاه تازه ای به آن می دهد. طرح های بزرگ و ساده یک اتاق را آنچنان تحت تاثیر قرار نخواهند داد، اما آن را تبدیل به مد روز میکند.

ویژگی یک دیواره: الگوی برجسته و پررنگ را برای برجسته کردن یک نقطه از یک اتاق مانند پشت مبل یا تخت انتخاب کنید. طرح های با ته مایه ای از فلز، میکا، و همچنین براق یک حس با وقار گونه و زرق و برق دار به محیط میبخشد

کاغذ دیواری دیوار دارای ریل صندلی(chair rail): اگر شما در حال کار با دیواری هستید که ریل صندلی آن را به دو نیم تقسیم کرده،منحصرد به فرد کردن آن دیوار کار آسانی است. برای کلاسیک به نظر آمدن آن، کاغذ دیواری مدل تخته گچی برجسته را در زیر ریل صندلی امتحان کنید. در بالای ریل صندلی، یک طرح گلدار بزرگ و گل گلی را برای به روز به نظر آمدن نصب کنید. یکی دیگر از راه های جالب برای کار با یک ریل صندلی این است که زیر آن را با یک طرح گلدار بپوشانید وبالای آن را یک رنگ کنید – افزودن کاغذ دیواری به این شکل یک عنصر منحصر به فرد ایجاد میکند که در کمتر اتاق هایی دیده شده است.