به کارگیری دیوار شاخص در طراحی داخلی اتاق خواب

دیوار شاخص یه راه بسیار عالی برای اضافه کردن یک رنگ شاخص به اتاق خواب و عمق دادن به آن میباشد.ایده های مختلفی برای ایجاد دیوار شاخص وجود دارد.تعدادی از سریع ترین و بهترین راه ها در ادامه آورده شده است.

1.استفاده از یک رنگ جسورانه و سرزنده، یک روش مطمئن و شگفت انگیز برای ایجاد یک دیوار شاخص به اتاق خواب است.این کار گزینه ها و ایده های بیشتری برای طراحی اتاق خواب میدهد که بیشتر از رنگ های نیمه براق برای این کار استفاده میشود.

2.کاغذدیواری یکی دیگر از گزینه های عالی برای ایجاد دیوار شاخص در اتاق خواب است.تلفیقی از بافت و رنگ و طرح که میتواند فضایی مدرن، سنتی و یا ترکیبی از هر دو ایجاد کند.

3.استفاده از استیکر های دیواری راهی ساده و مقرون به صرفه برای ایجاد دیوار شاخص در اتاق خواب میباشد.میتوان طرح های بسیاری برای استفاده و چسباندن روی دیوار استفاده کرد و در صورت لزوم  به راحتی آن را جدا کرد.

4.پوستر دیواری یکی از راه های عالی برای ایجاد دیوار شاخص در اتاق خواب و به خصوص دیوار اتاق خواب کودک و نوجوان است.میتوان از تصاویری همون مناظز طبیعت و مناظر شهر و یا شخصیت های کارتونی استفاده کرد.

5.پنل های دیواری چوبی انتخابی دیگر برای ایجا دیوار شاخص اتاق خواب است.این یک تکنیک محبوب است که برای اتاق های سبک روستیک نیز استفاده میشود.

6.اضافه کردن یک قفسه کتاب سفارشی، قطعه ای بزرگ از آثار هنری یا آینه، کمد لباس یا طراحی یک درب گنجه منحصر به فرد نیز راه دیگری برای افزودن دیوار شاخص به اتاق خواب است. این اشیاء، اگر به اندازه کافی بزرگ باشند، یک دیوار کلی از اتاق خواب را می گیرند؛ بنابراین ایده خوبیست که در طراحی داخلی به کار گرفته شوند.