کاغذدیواری گلدار در طراحی داخلی

کاغذدیواری های گلدار از سال ها پیش در حمام هتل ها و اتاق های غذاخوری قدیمی دیده شده است و استفاده از آن قدیمی و از مد افتاده به نظر میاید.در صورتی که اینطور نیست و اکنون میتوان از کاغذدیواری گلدار به سبکی جدید استفاده کرد و تغییری زیبا در محیط خانه ایجاد کرد.

استفاده از کاغذ دیواری گلدار در طراحی داخلی، راهی است بسیار ساده برای تبدیل یک اتاق به یک باغ در اندک زمان.

 

اتاق لباسشویی یکی از فضاهای کوچکی است که چون زیاد وسیله ی تزیینی ندارد میتوان برای دیوار های آن از کاغذ دیواری گلدار استفاده کرد اینگونه به یک فضای زیبا و دوست داشتنی تبدیل میشود.

اتاق غذاخوری یک فضای بسیار عالی برای استفاده از کاغذدیواری گلدار میباشد و همچنین بهترین فضا برای استفاده از یک کاغذ دیواری گلدار و تبدیل یک دیوار به دیواری شاخص بدون غلبه بر کل فضا میباشد.

کاغذدیواری های گلدار فقط محدود به طرح گل نیستند و میتوانند طرح های دیگری نیز داشته باشند.طرح هایی رنگارنگ که به صورت طرح های هندسی شگفت انگیز نیز میتوانند باشند.

اگر برای محیطی کاغذدیواری گلدار با رنگ های تند مناسب نبود و فضا نیاز به یک کاغذدیواری کم رنگ داشت نیز میتوان از کاغذدیواری گلدار استفاده استفاده کرد با این تفاوت که از رنگ های روشن تر و باز تر باید استفاده کرد.

کاغذدیواری های گل درشت بسیار زیبا بوده به شرطی از وسایل کاملا ساده برای چیدمان اتاق استفاده شود.کاغذ دیواری با زمینه ی تیره و گل های درشت برای طراحی یک اتاق خواب آرام بسیار مناسب است.

پوستر های نقاشی جایگزین بسیار خوبی برای نقاشی های هنری روی دیوار هستند و نیازی به یک نقاش ماهر نیست.با استفاده از این پوستر ها میتوان فضای یک خانه را بطرز شگفت انگیزی زیبا و جذاب کرد.

کاغذ دیواری با رنگ های سیاه و سفید و طرح های گرافیکی برای طراحی یک فضای ساده و مینیمال انتخاب بسیار مناسبی است و سادگی یک فضا را حفظ میکند.

استفاده از کاغذدیواری با طرحی از طبیعت روی آن باعث شادبی محیط میشود و فضا را طوری جلوه میدهد که انگار فضای بیرون را به داخل خانه آورده ایم.اینگونه کاغذدیواری باعث میشود که طراحی داخلی بیش از حد ساده نباشد.

در فنگ شویی گفته میشود که استفاده از رنگ های روشن و کم رنگ در دکوراسیون داخلی بهتر است و حس بهتری به محیط میبخشد.اما کاغذدیواری های کاملا تیره با گل های درشت تیره در یک طیف رنگی بسیار جذاب هستند و فضا را به یک محیط سنتی و صنعتی تبدیل میکند و ترکیب آن با مبلمان مدل صنعتی بسایر جذاب و زیباست.