رایت والز “رو دیوارها بنویس!”

رایت والز، دیوار پوش هایی با قابلیت پاک شوندگی هستند که میتوان روی آن ها نوشت و می‌تواند هر سطح رنگ شده‌ای را به یک سطح قابل نوشتن و قابل پاک شدن تبدیل کند و آن را برای جریان آزادانه‌ی ایده‌های شما آماده کند.

این دیوارپوش، مناسب برای ارائه‌ی کار و نوشتن بخصوص در فضاهایی با پلان باز، بهترین راه‌حل برای مراکز درمانی، آموزشی، اداری و شرکت‌های سرویس دهی(مانند هتل‌ها) و همچنین در فضاهای مرتبط با کودکان مانند اتاق کودک، مهدکودک ها و برای ایجاد خلاقیت و آزادی عمل برای کودکان میباشد.

البته برای دکوراسیون قسمت های مختلف منزل بسته به کاربرد و سلیقه نیز میتوان استفاده کرد.

از مزایای رایت والز میتوان انعطاف پذیری نامحدود و راندمان بالای هزینه را نام برد.و از دیگر مزایای بسیار مهم آن قابلیت نصب آسان روی هر دیوار رنگ شده به صورت تک لایه تنها در مدت زمان یک ساعت میباشد که پس از سه روز آماده ی استفاده است.رنگ، روی آن به آسانی پاک میشود و باقی نمی مانند.

استفاده از رایت والز در طراحی داخلی یک محیط باعث میشود که یک دیوار ساده به یک دیوار شاخص تبدیل شود و همچنین آن محیط به محیطی جدید و جالب و هیجان انگیز تبدیل میشود و افراد را جذب میکند.

در استفاده از رایت والز، نحوه ی نورپردازی نیز مهم میباشد به طوری که انعکاس نور در دیوار چشم را اذیت نکند.

انواع رایت والز

WriteInfinity

WriteProjection

WriteMagnetic

WriteNow

 

WriteInfinity

دیوارهایی نیمه براق با قابلیت پاک شوندگی هستند.قابل تغییر به انواع رنگ ها. انتخابی مناسب برای ادارات، جلسات ارائه و سالن های بزرگ با کاربری متفاوت.

WriteProjection

نیمه براق، سطحی مناسب برای نمایش برنامه های تصویری بدون بازتاب خیره کننده، مناسب برای حجم نوشتن متوسط، عدم نیاز به مواد پاک کننده

WriteMagnetic

دارای خاصیت آهن ربایی، نیمه براق، مناسب برای محیط های اداری و تجاری، عدم نیاز به مواد پاک کننده

WriteNow

نیمه براق، با قابلیت پاک شوندگی و بدون نیاز به مواد پاک کننده،مناسب برای محیط های اداری و تجاری

با استفاده از رایت والز میتوان رنگ و بویی تازه به دکوراسیون داخلی بخشید.