انواع موکت تایلی را از راف گروپ بخواهید

موکت تایلی و مزایای استفاده از آن

یکی از کف پوش‌های محبوب برای خانه و یا مکان‌های دیگر مورد نظر شما موکت‌ها می‌باشند که در طول سال‌های اخیر از نظر جنس، ظاهر و… تغییرات زیادی کرده‌اند تا بتوانند با محصولات مشابه در بازار رقابت کنند و درصد بیشتری از مشتریان را به خود علاقمند سازند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم در مورد موکت تایلی و مزایای آن برای شما صحبت کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید و در زمان خرید موکت یا هر گونه کفپوش دیگر بتوانید انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. در ضمن ما نگاهی هم به معایب و کاربرد موکت تایلی می‌اندازیم تا از زوایای مختلفی این محصولات را بررسی کرده باشیم.

 

موکت تایلی چیست؟

برای اینکه با موکت تایلی و مزایای استفاده از آن آشنا شوید بهتر است ابتدا بدانید که موکت تایلی چیست. موکت تایلی یک نمونه موکت است که در اشکال مستطیل و مربع و در ابعاد مختلف به بازار عرضه میشود. برای نصب این موکت‌ها آنها را مانند پازل در کنار هم قرار میدهند تا به یک شکل و طرح نهایی زیبا دست پیدا کنند. تنوع بالای این محصولات در طرح، رنگ و نحوه نصب به شما اجازه میدهد در زمینه استفاده از موکت به عنوان کفپوش خلاقیت بیشتری به خرج دهید و به این صورت علاوه بر این که از مزایای کلی موکت استفاده می‌کنید، طراحی مدرن و زیبایی داشته باشید که سازگاری بیشتر با دکوراسیون سایر قسمت‌های خانه شما دارد.

 

موکت تایلی راف گروپ

 

خصوصیات موکت تایلی و مزایای استفاده از آن

موکت تایلی را میتوان مانند کاشی‌هایی تصور کرد که ساختار بسیار مناسبی برای کف ساختمان شما دارند و علاوه بر اینکه باعث زیبایی کف خانه یا اتاق‌های شما می‌شوند، به  شما این امکان را میدهند که از مزایای کلی موکت‌ها استفاده کنید. در ادامه بخشی از ویژگی‌ها و مزایای موکت تایلی را با هم مورد بررسی قرار میدهیم.

●        تعویض تایل

اولین موردی که در خصوص این موکت‌ها باید بدانید این است که اگر بخشی از این موکت‌ها به صورت اتفاقی سوخت یا در اثر ریختن ماده‌ای خراب شد، شما به راحتی می‌توانید با تعویض تایل‌های مورد نظر خود این موضوع را حل کنید و نیازی به تعویض کل موکت نخواهد بود. پس می‌توان گفت از این نظر این محصولات به صرفه می‌باشند.

 

●        تنوع بالا در طرح و رنگ

تنوع طرح و رنگ موکت تایلی به قدری بالاست که شاید در مراحل اولیه خرید سردرگم شوید. اما به هیچ عنوان این موضوع را فراموش نکنید که شما از انواع مختلف این موکت‌ها می‌توانید در مکان‌های مختلف استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این تنوع به طرح و رنگ این موکت‌ها خلاصه نمیشود و شما میتوانید این تنوع را در قیمت، جنس مواد اولیه، کیفیت و.. نیز ببینید. از سوی دیگر تنوع طرح‌های مختلف به شما اجازه میدهد که در زمان نصب خلاقیت بیشتری  به خرج دهید و طرح‌های پازلی جالب و مناسبی را برای کف اتاق مورد نظر خود بوجود بیاورید.

 

 

●        نصب راحت و بی دردسر

نصب این موکت‌ها برای شما بسیار راحت خواهد بود و با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید همه زوایای مورد نظر خود در خانه را پوشش دهید و به این صورت پرتی یا دورریز کمتری داشته باشید.

 

●        تنوع بالا در زمان نصب

در زمان نصب این موکت‌ها برای اینکه فضای خانه خود را از یکنواختی در بیاورید می‌توانید از رنگ‌های مختلفی به صورت همزمان استفاده کنید و با به خرج دادن کمی سلیقه و خلاقیت فضایی رویایی و زیبا بسازید.

●        کاربرد گسترده

این موکت‌ها گزینه‌های خوبی برای اداران و. شرکت‌های مختلف هستند که رفت و آمد زیادی دارند، آنها بادوام می‌باشند و ظاهر زیبا و مدرن آنها سازگاری زیادی با شرکت‌ها و ادارات امروز خواهد داشت. از سوی دیگر وجود انواع مختلف موکت تایلی به شما امکان می‌دهد که برای اتاق کودکان نیز از این نوع موکت استفاده کنید، اما برای اینکه فضای اتاق با روحیات کودک سازگاری بیشتری داشته باشد طرح‌های زیبا و موکت‌های با پرزهای بلند استفاده کنید.

 

طرح های جدید موکت را از گروه راف بخواهید

 

●        کارکرد مناسب

روند تمیزکاری راحت و بی دردسر این موکت‌ها، دوام بالا در برابر سایش و مقاومت مناسب آنها در برابر فشار باعث شده است که امروزه استفاده کنندگان از این محصولات با خیال راحت بتوانند بگویند که موکت تایلی دارای کیفیت بالا و دوام مناسب است.

 

●        ماندگاری رنگ بالا

تجربه نشان داده است که این موکت‌ها در اثر پا خوردن و رفت و آمد بالا مقاومت خوبی از خود نشان میدهند. از طرفی شما می‌توانید برای قسمت‌های پر رفت آمد که دوام اهمیت بیشتری دارد از نمونه موکت‌هایی استفاده کنید که به قول معروف در برابر پا خوردن مقاوم هستند و از طرفی برای قسمت‌های دیگر که رفت و آمد کمتری دارند سراغ موکت‌های تایلی ارزان تر بروید و به این صورت با هزینه کمتری فضای مورد نظر خود را موکت کنید.

 

 

●        شستشوی راحت

ساختار تایلی (کاشی مانند) این موکت‌ها به شما اجازه میدهد برای تمیزکاری فقط بخش هایی که کثیف شده‌اند را بشویید و بقیه قسمتهای تمیز را رها کنید. این در صورتی است که وقتی از موکت‌های بزرگ سنتی استفاده می‌کند باید برای شستشوی قسمت خاص، همه موکت را تمیز نمایید.

 

●        نصب سریع و آسان

نصب این موکت‌ها به دلیل ابعاد کوچکتر آنها نسبت به موکت‌های بزرگ و از طرفی وزن سبک آنها نسبت به سایر کفپوش‌ها بسیار سریع پیش خواهد رفت. فقط در زمان اندازه گیری مساحت باید دقت کافی به خرج دهید که موکت تایلی به اندازه کافی در اختیار داشته باشید.

 

●        عایق صوتی

به طور کلی استفاده از موکت به شما کمک میکند که یک عایق صوتی و حرارتی در کف ساختمان یا فضای مورد نظر خود داشته باشید.

 

معایب موکت تایلی

تا اینجای کار صرفا از مزایای این نوع موکت برای شما گفتیم، اما باید به یاد داشته باشید که این موکت‌ها هم مثل همه چیز دارای معایبی هستند. اما باید در نظر داشته باشید که این معایب بیشتر مواردی هستند که به عنوان معایب کلی انواع مختلف موکت‌ها شناخته می‌شوند و باید در زمان خرید آنها را در نظر داشته باشید که بتوانید نتیجه بهتری بگیرید. در ادامه چند مورد از معایب این محصولات را برای شما نام میبریم:

  • نامناسب برای مواردی که با کفش روی آنها راه می‌روند، چرا که این محصولات گرد و خاک را به خود جذب میکنند.
  • شستشوی سخت تر نسبت به سرامیک یا کاشی

 

موکت اداری تایلی

 

کاربرد موکت تایلی معمولا کجاست؟

از این محصولات به راحتی می‌توان در مکان‌های مختلف مانند: مکانهای اداری، بخش‌های مختلف خانه، مغازه‌های مختلف، فروشگاه‌ها و… استفاده کرد. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، تنوع بالای موکت تایلی و مزایای استفاده از آن باعث شده است که بسیاری بر این عقیده باشند که این نوع کف پوش بهترین انتخاب برای آنهاست. استفاده از این محصولات به شما اجازه میدهد که با سلیقه بیشتری قسمت‌های مختلف خانه خود را با هم سِت کنید و به طور کلی دکوراسیون خانه خود را کاملا زیبا و دوست داشتنی طراحی کنید.