4دلیل برای استفاده از رنگ طوسی

در اکثر مواقع از رنگ بژ برای رنگ خنثی استفاده میشود در حالی که رنگ طوسی علاوه بر خنثی بودن گرم نیز هست و میتوان از آن به عنوان رنگی خنثی در طراحی داخلی استفاده کرد و محیطی جذاب تر را ایجاد کرد.از رنگ طوسی میتوان به راحتی استفاده کرد زیرا که مجموعه ای از رنگ های تیره و روشن است و میتوان به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب کرد بدون اینکه زیبایی بصری آن محیط خراب شود.

1.هنگامی که یک صندلی یا وسیله ای رنگی یا طرحدار هست که بسیار زیباست ولی با محیط اطرافش جور در نمی آید، میتوان از رنگ طوسی استفاده کرد و طیف هایی از آن را در طراحی داخلی استفاده کرد.بنابراین محیطی بسیار جذاب ایجاد میشود.

2.طوسی برای همه ی فضاها قابل استفاده است.میتوان برای یک اتاق طیف های مختلف طوسی را به نمایش گذاشت.ترکیب طیف های مختلف طوسی برای اتاق خواب، فوق العاده است.

  

3.امروزه طیف های گرم طوسی جایگزین طیف های سرد آن شده اند و با نورپردازی هوشمندانه و ترکیب با رنگ ها ی تند، ترکیبی چشمگیر را ایجاد میکنند.ترکیب طوسی تیره به همراه دکوراسیون برنجی و طلایی ترکیبی اعجاب انگیز را ارائه میدهد.

  

4.رنگ طوسی برای کابینت های آشپزخانه و کانتر، رنگی شیک و ساده است که میتوان با رنگ های دیگر و همچنین چوب، در آشپزخانه نیز ترکیب کرد.این ترکیب برای آشپزخانه حس پاکی و تمیزی را القا میکند.