5 نمونه استفاده از کاغذدیواری در حمام

تزئین کردن حمام یکی از مهم ترین کارهایی است که میتوان در طراحی داخلی یک خانه انجام داد.ممکن است که اهمیت آن اول به چشم نیاید اما حمام کردن در حمامی که دکوراسیون خوبی دارد لذت بخش تر از حمامی است که کاملا عملکردی و فقط تمیز است.این دو ویژگی برای یک حمام بسیار مهمند اما اگر حمامی تزیین زیبایی نداشته باشد یعنی از توانایی های بالقوه ی آن فضا به درستی استفاده نشده است.دکوراسیون یک حمام را میتوان از یک حالت قدیمی و از مد افتاده به یک حمام مدرن تبدیل کرد.حمام فضایی پر استفاده است و توسط تمام افراد یک خانه استفاده میشود پس باید طوری طراحی شود که برای همه ی آن ها دلپذیر و لذت بخش باشد.

دید هر فرد نسب به چگونگی یک حمام میتواند متفاوت باشد.امکانات زیبای زیادی هستند که فرد را به مقصود خود در طراحی یک فضا میرسانند.کاغذدیواری یکی از آن هاست که علاوه بر در دسترس بودن و قیمت پایین، دارای بی نهایت طرح متفاوت است و برای طراحی داخلی بسیار مناسب است.

نمونه های کاغذدیواری برای حمام

کاغذدیواری برای لذت بیشتر از طراحی داخلی به وجود آمد.کاغذدیواری بیشتر برای اتاق نشیمن و اتاق خواب ها در نظر گرفته میشوند اما روش هایی بسیار عالی برای استفاده آن در حمام نیز میباشد.

برای استفاده از کاغذدیواری در حمام نیز قوانین یکسان با قوانین اتاق ها نیز وجود دارد به این صورت که میتوان هر 4 دیوار را کاغذدیواری کرد و هم اینکه میتوان فقط یک دیوار را به عنوان دیوار شاخص انتخاب کرده و روی آن کاغذدیواری نصب کرد.اما دلایلی هست که باعث میشود کمتر از کاغذ دیواری در حمام استفاده کرد.

کاغذدیواری در حمام میتواند مشکلاتی را ایجاد کند.رطوبت و نم موجود در حمام، باعث بلند شدن کاغذدیواری از روی دیوار و یا بادکرد آن میشود.برای این مشکل نیز راه حلی است و میتوان از کاغذ های ضدآب استفاده کرد.اگر شرایط حمام، شرایط عادی باشد، تهویه مناسب داشته باشد و رطوبت بیش از حد نداشته باشد، استاندارد های کاغذدیواری های ضدآب،کار میکنند.

5راه خلاقانه برای استفاده از کاغذدیواری

برای کسانی که بسیار کاغذدیواری را دوست دارند، 5راه برای استفاده از طرح های گلدار، چشمگیر و با نقش های بزرگ وجود دارد.

1.اگر که توالت یا رختکن کوچکی جدا از حمام باشد، میتوان در این فضا از کاغذدیواری استفاده کرد.این کار باعث برجسته شدن این فضاها میشود و همچنین کاغذدیواری در معرض رطوبت مستقیم قرار نمیگیرد.

2.اگر خانه ای دارای حمام مستر باشد، میتوان در فضاهایی که دوش و وان حمام قرار ندارند از کاغذدیواری استفاده کرد مانند فضایی که سینک در آن قرار دارد و کناره های میز توالت.برای ارتباط داشتن کل حمام و توالت باهم باید از رنگ های مکمل در فضاهای مختلف آن استفاده کرد.

3.میتوان در قسمتی که روشویی قرار دارد از یک کاغذدیواری زیبا و طرحدار استفاده کرد زیرا که در این فضاها بخار زیادی وجود ندارد و روی کاغذدیواری اثر منفی نمیگذارد.استفاده از کاغذدیواری با طرح های گلدار بسیار بزرگ برای این فضا بسیار مناسب است.

4.برای بخشیدن حس خوب به فضای حمام میتوان کاغذدیواری را دور درب یا اطراف آینه و پنجره نصب کرد و همچنینی میتوان فقط یک دیوار را کاغذدیواری کرد و آن را تبدیل به دیوار شاخص کرد.

5.اگر نتوان از یک کاغذدیواری در حمام استفاده کرد میتوان آن را قاب کرده و به دیوار چسباند.اینگونه میتوان کاغذدیواری را به یک اثر هنری تبدیل کرد.

استفاده از کاغذدیواری در حمام، فضایی بسیار ویژه و جذاب را خلق میکند.