7 دلیل محبوب بودن لمینیت در طراحی داخلی

1.سریعترین نصب و راه اندازی تقریبا بین انواع کفپوش

لمینیت کردن سریع انجام میشود. شما می توانید لمینیت یک خانه را یک روزه نصب کنید.لمینیت مانند یک پازل است. هیچ مخلوطی از ملات وجود ندارد، و همچنین نیازی به پاک کردن کثیفی ای بعد از نصب لمینیت نیست. سریع میتوان یک لمینیت را با یک اره کوچک و حتی یک اره دستی برش داد.

2.یکی از کفپوش هایی است که خودتان میتوانید نصب کنید!

کفپوش لمینیت یکی از کفپوش هایی است که به ساده ترین شکل نصب میشود و میتوانید خودتان آن را نصب کنید.حتی یک نصاب با کمترین مهارت نیز میتواند لمینیت را نصب کند.از آنجا که لمینیت نازک و انعطاف پذیر است، قبل از اینکه شما لمینیت را نصب کنید کف زمین شما باید مسطح و صاف باشد. اساسا، اگرکف بدون نقص است، می توانید لمینیت را به سرعت و با سختی بسیار کمی نصب کنید.

3.لمینیت را میتوانید در زیرزمین نیز نصب کنید!

در حالی که درست است که کفپوش لمینیت حساس به رطوبت است و کفپوش های دیگری وجود دارد که برای نصب در طبقات زیر زمین مناسب تر است شما می توانید لمینیت را دراینجا در صورتی که مانع بخار باشد استفاده کنید.در مناطق بسیار رطوبتی مانند حمام هایی که دارای دوش یا وان حمام هستند لمینیت نصب نکنید.با این حال می تواند در حمام مهمان که فقط یک توالت و یک سینک دارد نصب شود. اما همچنان در معرض آسیب زدن رطوبت به کفپوشی هستید که زیر و اطراف توالت نصب می شود.

4.سریع و به آسانی نصب میشود

همانطور که یک کفپوش شناور است، لمینیت به کف زیر متصل نیست، بنابراین نیاز به هیچ خمیر سخت و ملات یا چسب نیست.

5.لمینیت بسیار با دوام است.

کفپوش لمینیت اغلب ناخوشایند است. اما به یاد داشته باشید که حتی “واقعیات” مشکلات خاص خود را دارد. در حالی که کفپوش تخته چوب سخت زیبا و با ماندگاری بالا است، ضخامت کمتری نسبت به لمینیت دارد.

6.تمیز کردن و نگهداری آسان لمینیت

لمینیت، زمانی که دقیق کنار هم نصب شده باشد، صاف و بی عیب و نقص است. و به نظر نمی اید که بین آن ها درزی وجود داشته باشد.بهترین روش برای تمیز کردن کفپوش لمینیت با استفاده از یک روش سریع و ساده، استفاد از یک پارچه مرطوب یا بخارشو است. نه تنها طی های مرطوب مورد نیاز نیستند، بلکه توصیه نمی شوند، زیرا آب می تواند حتی از طریق کوچکترین و نازکترین ترک ها نفوذ کند.

7.لمینیت برای همیشه خوب باقی میماند

در گذشته، انتقادات بر کفپوش لمینیت، این بود که جعلی بود. این انتقاد نیز صادقانه بود. با این وجود، در سالهای اخیر، تولید کنندگان لمینیت، محصولات را با بافت سطحی بهتر و جاذبه ی بصری بهتری توسعه داده اند.

بنابر دلایل ذکر شده امروزه لمینیت در زمینه ی طراحی داخلی، بسیار استفاده میشود.