فروش کاغذ دیواری جدید با راف

کاغذ دیواری چیست؟ و انواع آن

کاغذ دیواری چیست؟ و انواع آن

این روز‌ها از متریال مختلفی برای زیبا سازی قسمت‌‌های مختلف یک خانه یا محیط کار استفاده می‌شود که هر کدام از آنها جلوه‌ای خاص و دوست داشتنی به خانه شما می‌دهند.یکی از این متریال پر استفاده کاغذ دیواری است که بیشترین کمک را به زیبا سازی دیوار‌‌های شما می‌کند. طرح‌ها و رنگ‌‌های متنوع این محصولات باعث می‌شود که هر ساله افراد زیادی کاغذ دیواری را به عنوان دیوارپوش خانه خود استفاده کنند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به شما بگوییم که کاغذ دیواری چیست و انواع آن را به شما معرفی کنیم تا در زمان خرید بتوانید تصمیم گیری بهتر و دقیق‌تری داشته باشید.

 

خرید کاغذ دیواری ارزان پذیرایی

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری همانطور که گفتیم نوع دیوار پوش است که با استفاده از مواد اولیه مختلف، در طرح‌ها و رنگهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. همین تنوع بالا از نظر ظاهری و قیمت باعث شده که افراد زیادی کاغذ دیواری را به عنوان پوشش مناسب برای دیوار خود انتخاب کنند. این محصولات به صورت رولی و در موارد خاصی به شکل متری به فروش می‌رسند و برای نصب آنها باید از چسب مخصوص استفاده کرد.

نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که در زمان نصب کاغذ دیواری باید مراقب باشید که در بخش‌‌های زیرین آن هوا نرود و از سوی دیگر کاغذ‌ها به صورت درست و منظم نصب شده باشند. در غیر این صورت حتی اگر کیفیت کاغذ شما بسیار خیلی خوب باشد، نتیجه نهایی کار باب میل شما نخواهد بود. پس شما علاوه بر دقت در زمینه انتخاب کاغذ، باید یک نصاب با تجربه و مناسب برای نصب کاغذ دیواری استفاده کنید. نصب نادرست کاغذ دیواری باعث می‌شود که ظاهر آن در نگاه اول چیزی نباشد که شما دوست دارید و از طرفی بعد از گذشت مدتی این کاغذها از روی دیوار شما کنده شود. نکته دیگری که در خصوص کاغذهای دیواری باید بدانید این است که قبل از خرید حتما در نظر داشته باشید که کاربری مکان شما چیست و از طرفی فاکتورهای دیگری مانند ابعاد محیط، می‌زان نور و… را حتما مد نظر داشته باشید. چرا که تنوع بالای این محصولات به شما اجازه می‌دهد یک کاغذ دیواری کاملا متناسب با کاربرد خود انتخاب و خریداری کنید.

 

انواع کاغذ دیواری

ممکن است در بازار انواع کاغذ دیواری را برای شما از نظر‌‌های مختلف دسته بندی کنند و البته لازم است بدانید که این دسته بندی‌ها می‌تواند تا حد زیادی درست باشد. طرح هایی که روی کاغذهای دیواری دیده می‌شود می‌توانند الگوهای گرافیکی، طرح‌‌های نقاشی شده یا چاپ شده و یا طرح‌‌های بافته شده باشند که هر کدام از آنها در مکان مناسب نصب و استفاده شوند، می‌توانند به زیباتر شدن فضای شما کمک کنند. همچنین کاغذهای دیواری را بر اساس نوع چاپ استفاده شده روی آنها نیز دسته بندی می‌کنند، انواع مختلف کاغذ دیواری از این نظر عبارتند از: “چاپ به وسیله ماشین چرخشی، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به روش حکاکی و چاپ سطحی” نمونه دیگری از کاغذهای دیواری که در این قسمت خدمت شما معرفی می‌کنیم کاغذ‌‌های دیواری با روکش پارچه‌ای هستند که روی آنها را با یک ماده سبک مانند وینیل یا اکرلیک پوشانده اند تا مقاومت بیشتری در برابر رطوبت داشته باشند، البته باید در نظر داشته باشید بهتر است برای بالا بردن دوام و زیبایی این محصولات، از آنها در شرایطی که رطوبت زیادی وجود دارد استفاده نکنید.
در ادامه کاغذ دیواری وینیل فابریک بک و انواع آن را به صورت جداگانه خدمت شما معرفی می‌کنیم، چرا که این محصولات دارای ویژگی هایی هستند که باعث افزایش محبوبیت آنها در بین مشتریان شده است.

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری وینیل فابریک بک

بعد از این که فهمیدید کاغذ دیواری چیست و انواع آن را شناختید نوبت به آن می‌رسد که با کاغذ دیواری‌‌های وینیل فابریک بک، که یکی از نمونه‌‌های پرکاربرد کاغذ دیواری هستند آشنا شوید. این محصولات دارای انواع مختلف هستند در ادامه توضیحات بیشتری در مورد آنها خواهیم داد.

  • کاغذ دیواری وینیلی نون وون یا غیر بافته شده

برای تولید این کاغذ‌ها از یک صفحه وینیلی و یک کاغذ نون وون استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب یا سایر مایعات دارند و همین باعث شده که بتواند از آنها مکان‌هایی مانند آشپزخانه و حمام استفاده کرد. موادی که برای تولید الیاف این محصولات استفاده شده است مخلوطی از الیاف سلولزی بلند است که با استفاده از مواد اکریلیک تقویت شدند و در آنها از رنگدانه هایی استفاده شده است که باعث بهتر شدن جلوه آنها می‌شود.

البته باید در نظر داشته باشید که برای تولید این محصولات از افزودنی‌‌های خاص دیگری نیز استفاده می‌شود که ویژگی‌‌های مثبت دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهند. موادی که برای تولید این محصولات استفاده شده اند باید در اثر گذر زمان و قرار گیری در شرایط فیزیکی مختلف تغییر شکل یا حالت ندهند. یکی از ویژگی‌‌های بسیار مفید این محصولات این است که شما می‌توانید آنها را در مواقعی که نیاز به تعمیرات (به عنوان مثال رفع اشکال سیستم برقی) دارید، این کاغذها را از دیوار جدا کرده و مجددا آنها را بچسبانید، چرا که این نمونه کاغذ در مجاور با چسب پشت خود، حالتش را از دست نمیدهد. این محصولات در بازار به عنوان یکی از انواع کاغذهای دیواری ضد لک یا قابل شستشو نیز شناخته می‌شود.

 

  • کاغذی

این نمونه از کاغذهای دیواری پایه کاغذی دارند و طرح‌‌های مورد نظر بر روی آنها چاپ می‌شود. این محصولات دارای قیمت مناسبی هستند، اما از نظر کیفیت می‌‌‌توان گفت که خواص انواع دیگر کاغذ دیواری را ندارند. البته در مواردی دیده شده است که با اضافه کردن یک روکش مناسب بر روی سطح این محصولات، مقاومت آنها را تا حدودی بالاتر می‌برند.

  • وینیل جامد یا سخت

این کاغذ دیواری دارای یک نوار وینیلی است که روی نمونه‌‌های کاغذی یا روی لایه پارچه‌ای لمینت شده و در بین مواردی که در این بخش خدمت شما معرفی کردیم مقاومت بیشتر در برابر آب دارد. وینیل استفاده شده در این کاغذ دیواری جامد است و ساختاری سخت تر نسبت به سایر محصولات مشابه خود دارد، به همین دلیل این نمونه کاغذ دیواری به عنوان یک محصول صددرصد قابل شستشو و مقاوم در بازار شناخته می‌شود.

 

ما سعی کردیم که در این مطلب به معرفی کاغذ دیواری و انواع آن بپردازیم، اما نکته بسیار مهمی که در پایان باید در نظر داشته باشید این است که به دلیل پیشرفت تکنولوژی تولید؛ امروزه ما شاهد محصولاتی با تنوع بسیار بالا هستیم. به همین دلیل بهترین روش برای خرید کاغذ دیواری این است که در این زمینه با افراد باتجربه و آشنا به محصولات جدید صحبت کنید. در این زمینه می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما راهنمایی‌‌های لازم را در این زمینه در اختیار شما قرار دهند.

 

فروش محصولات دکوراسیون داخلی